A Tudástárba a havi díjas konstrukciót választó előfizetőink csatlakoznak.

A Tudástár VIP-be azok csatlakozhatnak, akik 6/12 havi előfizetést kötnek.

Amikor belépsz a tagsági oldalra, azokat a helyeket, ahova be tudsz lépni, színes képpel és egy „megtekintés” feliratú gombbal találod, ahova nem, ott fekete-fehér a kép és „részletek” a felirat.

A Tudástár VIP tartalmilag több tudásanyagot tartalmaz, illetve minden anyaghoz azonnali hozzáférést biztosít.

Itt tudsz belépni–>>

A belépéshez szükséges adatokat a Tudástár szolgáltatás megrendelése után küldött e-mailben találod.

Az alábbi online kurzusok nem elérhetőek számodra, külön lehet megvásárolni ezeket, amennyiben erre épp lehetőség van:

Az Anya, gyere! Közösségbe szintén nem tudsz csatlakozni.

Háromféle módon is fel tudod tenni a kérdéseidet a Tudástár szakértőinek:

  • Tudsz kérdezni a Tudástárhoz tartozó zárt Facebook csoportban, bejegyzés írásával, a csoportba ITT tudsz csatlakozni, válaszolva a beléptető kérdésekre.
  • Felteheted a kérdéseidet a Tudástár zárt Facebook csoportjában a havi élő kérdezz-felelek adások egyikén is, ennek részleteit a Facebook csoportban találod.
  • Tudsz kérdezni itt a tagsági felületen is, ide kattintva.

A szakértői válaszra 1-2 munkanapon belül számíthatsz.

A próba vagy havi előfizetésed hófordulóját (aznap lesz levonva a havi tagdíj) vagy a bérleted érvényességének idejét megtalálod a Felhasználói fiókom menüpontban.

A tagságot bármikor, hűségidő nélkül lemondhatod a megrendelést visszaigazoló email-ben kiküldött link-re kattintva, majd megerősítve a lemondást a piros gomb megnyomásával is, vagy itt a Felhasználói fiókban, illetve minimum 3 munkanappal a díjlevonási hóforduló előtt e-mailben is kérheted az előfizetésed megszüntetését (Poros-Kiss Izabella, info@anyagyere.hu).

A lemondás akkor sikerült, ha megérkezik a visszaigazoló e-mailünk a sikeres lemondásról. Ha nem kapsz ilyen e-mailt, akkor kérlek, vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, köszönjük.

Az előfizetésed a lemondásod utáni következő hóforduló napjáig él!

A hírlevelekről való leiratkozás nem jelenti az előfizetői szerződés lemondását.

Ha nem mondtad le a fentiek alapján időben és érvényesen az előfizetésed, akkor nincs lehetőség utólag a tagdíj visszatérítésére, megértésedet köszönjük.

Ha bérletet vásároltál, akkor a bérlet lejárta után automatikusan megszűnik az előfizetésed, nincs további teendőd.

A tagság lejárta után megszűnik a hozzáférésed a tagsági oldal tudásanyagaihoz és a jogosultságod a Tudástár Facebook csoportjában való tartózkodáshoz. Emellett online szülőkonzultációra sem tudsz jelentkezni.

  • Ebben az esetben a rendszer összesen 15 alkalommal próbálja meg levonni a havidíjat a megadott kártyáról. Ha a kártyán nincs fedezet, a kártya lejárt vagy le van tiltva, vagy kimerült a napi fizetési limit, a levonás nem lesz sikeres. Összesen 15 próbálkozás után a rendszer automatikusan megszünteti az előfizetésed, ennek visszaállítására nincs lehetőségünk. Ebben az estben a tagságod megszűnik, a szolgáltatáshoz nem férsz hozzá. Ha épp szabadon lehet csatlakozni a Tudástárhoz, akkor az épp aktuális előfizetői díjon tudsz újra csatlakozni.
  • A sikertelen terhelésekről e-mailben tájékoztatunk.
  • Ha lejár a bankkártyád, akkor erről a rendszer e-mailt fog küldeni, és megadja a lehetőséget, hogy megadhasd az új kártyád adatait.
  • Ha a kártyád adatait a lejárattól függetlenül szeretnél kicserélni, kérlek, időben jelentkezz az ügyfélszolgálaton, nehogy kifuss a 15 sikertelen terhelésből.

Ebben az esetben a rendszer automatikusan látja a kártyád lejárati idejét, és időben e-mailben tájékoztat, illetve küldünk egy olyan linket, szintén e-mailben, ahol meg tudod adni az új bankkártyád adatait. Ha ez időben megtörténik, akkor az előfizetés a megszokott díjon folytatódik. Ha kifutsz a 15 sikertelen terhelésből, akkor a rendszer automatikusan megszünteti az előfizetésed.

A bankkártya lejárta nem garantálja az előfizetés megszűnését, bizonyos bankkártyák érvényesek maradhatnak, ezzel kapcsolatban a kártyakibocsájtó bank tud részletes információt adni.

Ebben az esetben kérlek jelentkezz az ügyfélszolgálatnál, köszönjük.

A bérleted lejárta előtt 2 e-mailt is küldünk, benne a hosszabbítás lehetőségével, a lejárat után pár nappal, ha a hosszabbítás nem történik meg, a tagságod megszűnik. Figyeld kérlek a leveleket, jelöld biztonságos címnek az info@anyagyere.hu e-mail címet, hogy nehogy lemaradj a hosszabbításról.

A számlákat a Tagsági oldal menüjében található Felhasználói fiókom menüpontra kattintva találod meg.

A szolgáltatásról tárgyi adómentes (TAM) számlát állítunk ki, Humán egészségügyi szolgáltatás néven.

Ha valami nem működik:

  1. Ha nincs jogosultságod az oldalhoz, a tudásanyaghoz:
  • Jelentkezz be a tagsági oldalon (www.anyagyere.hu/bejelentkezes)
  • Ha itt be vagy jelentkezve, akkor a linket ugyanazon böngészőből nyisd meg (a Facebook-on vagy az e-mailben lévő link nem biztos, hogy kommunikál a böngésződdel, ilyenkor a link kattintása helyett annak bemásolása segíthet a böngészőbe, vagy egy ki- és belépés.)
  • Nézd meg, hogy semmihez nem férsz hozzá, vagy csak bizonyos oldalakhoz?
  1. Ha nem indul el a videó/hanganyag:
  • Nézd meg, hogy rendben van-e a net, van-e elég kraft a lejátszáshoz.
  • Ellenőrizd, hogy mindegyik anyagot érinti-e a dolog, vagy csak 1-1 tudásanyagot.
  • Vajon más készüléken működik a dolog?
  1. Ha nem tudsz bejelentkezni:
  • E-mail cím, jelszó oké? Nem gépelted el? Nem úgy másoltad át, hogy elejére vagy a végére szóköz került? Jól mentette el a Mentett jelszavakhoz az adatokat a böngésződ?
  • Apple eszközön a Safari böngésző helyett a Chrome böngészőt használd
  • Ha elfelejtetted a jelszót, akkor a bejelentkező oldalon vagy ide kattintva tudsz újat kérni, e-mailt fogsz kapni a változtatáshoz.
  • Ha többször elírtál valamit, vagy jelszót cseréltél, akkor érdemes törölni az előzményeket (a weboldal címe előtti lakatra kell kattintani, majd a Cookie-k és webhelyadatok almenüben lehetséges az előzmények törlése), majd érdemes frissíteni az oldalt és kézzel begépelni a helyes bejelentkezési adatokat.
  • Végső esetben az Inkognitó módban érdemes megnyitni a bejelentkezési oldalt, és szintén kézzel gépeljük be a bejelentkezési adatokat.

Ha az összes opciót kipróbáltad, és nem sikerült a probléma megoldása, kérlek, jelezd az ügyfélszolgálatnak (info@anyagyere.hu, Poros-Kiss Izabella)

Csatolj, kérlek az e-mailhez képernyőfelvételt, vagy képeket, hogy pontosan lássuk, mi nem működik, melyik link, melyik oldalon, milyen eszközön, böngészőből. Iza munkanapokon elérhető, és a fejlesztőt vagy a kiszolgáló rendszerek (tagsági oldal, videó néző, hanglejátszó) ügyfélszolgálatát is csak munkaidőben tudjuk elérni, így hétvégén vagy munkaidőn kívül türelmedet kérjük.

Igen, a Facebook csoportban lehet anonim módon kérdezni, amikor beírod a bejegyzésed, ezt felajánlja a rendszer.

A tagsági oldalon pedig csak a keresztneved és a vezetékneved első betűje nyilvános, tehát én D. Ivett néven futnék, ha előfizető lennék. De akár azt a nevet is megváltoztathatod, és lehetsz D.I., vagy K. Judit, ha szeretnéd, ezt itt tudod megtenni.

Ha lemondod az előfizetésed és lejár a tagsági időszakod, illetve lejár a bérleted, akkor a tagságod megszűnik. Csatlakozni akkor tudsz újra, ha a csatlakozás lehetősége épp elérhető. Ez függ a tagok létszámától és a kapacitásunktól, arra számíthatsz, hogy hónapokig nem lesz elérhető a tagsági csatlakozás, amennyiben a Tudástár megtelik. A lejárat után 6 hónapig nem lehet visszacsatlakozni akkor sem, ha Tudástár épp nyitva van.

Aktuális: A következő csatlakozási lehetőség csak 2022. őszén várható.

Ebben az esetben kérlek vedd fel a kapcsolatot Poros-Kiss Izabellával, az ügyfélszolgálat vezetőjével.